(© 123rf.com)

Poczta Polska wprowadziła opcję płatności za pomocą telefonu przy użyciu systemu płatności BLIK. - Każdy posiadacz smartfona z aplikacją mobilną swojego banku z funkcją BLIK może wygodnie i szybko zapłacić za towary i usługi zakupione w pocztowej placówce - podaje Zbigniew Baranowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.

Nowa opcja płatności była wdrażana sukcesywnie od lutego. - Dzisiaj jest już dostępna we wszystkich placówkach wyposażonych w terminale POS - zapewnia Zbigniew Baranowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.

Dodaje, że do skorzystania z oferty handlowej placówek pocztowych wystarczy posiadanie dowolnego modelu smartfona z aplikacją mobilną swojego banku z funkcją BLIK.

- Dzięki niej można dokonać płatności bez posiadania przy sobie gotówki czy karty płatniczej. W celu realizacji płatności klient powinien poinformować sprzedawcę, że chce zapłacić za pomocą BLIKA, odczytać kod BLIK w aplikacji swojego banku i wprowadzić go na terminalu, a następnie zatwierdzić płatność w aplikacji mobilnej w swoim telefonie - informuje rzecznik.

Wiadomości

Komentarze (0)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

Zaloguj się / Zarejestruj się!

Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!

Więcej na temat: